Новини‎ > ‎

Тренінг зі створення клінічних симуляційних сценаріїв та чек-листів

опубліковано 4 лют. 2022 р., 03:33 Петринич Оксана Анатоліївна ‎(БДМУ, Чернівці)‎   [ оновлено 4 лют. 2022 р., 03:34 ]
27-28 січня 2022 року
в рамках Україно-швейцарського проєкту «Розвиток медичної освіти» у м. Києві відбувся тренінг зі створення клінічних симуляційних сценаріїв та чек-листів. Асистентка кафедри сімейної медицини Маріанна Сем‘янів разом із командою освітян Віталій Смандич, Яна Телекі, Інна Горбатюк,, Ірина Козловська представили Буковинський державний медичний університет.
Під керівництвом експерта професора Дмитра Конькова освітянами було розглянуто та обговорено клінічні симуляційні сценарії попередньо розроблені учасниками тренінгу різних спеціальностей із різних ЗВО. Фахівці конструктивно критикували, ділилися досвідом із колегами та давали зворотній зв‘язок за правилом Пенделтона.
Крім того, обговорювали основні проблеми створення симуляційних центрів, підготовки викладачів симуляційних центрів, участі студентів у симуляційному навчанні. Завдяки продуктивній акваріумній дискусії та роботі в командах вдалося знайти рішення для поставлених завдань.
Інтерактивно пропрацювали та довели до автоматизму навчання практичним навичкам за 4-ступеневим когнітивним методом. Найбільш цікавим виявилося те, що більшість учасників демонстрували немедичні вміння. В результаті із особливим захопленням та високою точністю учасники відтворювали вальс, конструювання літачка, віяла з паперу, ілюзіоністичні трюки зі стрічкою та пальцями, фітнес-вправи тощо. Варто зауважити, що кожне із завдань було концептуалізовано та креативно обгрунтовано.
Не менш плідною стала робота у команді над покроковим конструюванням сценарію для стандартизованого пацієнта та розробкою чек-листа. До того ж, учасники ознайомились із принципами створення та відмінностями глобальних рейтингових шкал для оцінки клінічних компетенцій студентів та лікарів. І на завершення, родзинкою інтенсиву стала валідизація. Іспит із залученням тьюторів, попередньо запрошених для відтворення створених освітянами клінічних сценаріїв, став беззаперечно цінним досвідом для впровадження у майбутнє
симуляційне навчання кафедри сімейної медицини Буковинського державного медичного університету.